dierenartsen bezoek van de week

maandag is er een bezoek gebracht aan dorrit aharon orthomanuele diergeneeskunde, indy was weer toe aan haar controle beurt, nu bemerkte ik al dat ze weer heel veel in telgang dat is voor mij al een teken aan de wand dat haar rug niet recht meer is, ook haar achterhand trilde wil toch wel weten waar dit vandaan komt, het was druk dus even wachten had ook het idee dat ze wat te dicht op elkaar afgesproken waren, we zijn aan de beurt naar binnen eerst even wegen 28,5 kg weegt ze, was voor haar 1 kg te zwaar zei ze, haar rug op 2 plekken en haar beide ellebogen gemanipuleerd, ook voor 10 dagen remadil mee, ook over haar polsen gehad bemerkte dat ze daar af en toe door heen zakte kreeg ik als antwoord dat komt dat ze een kg te zwaar is nou daar heb ik het maar bij gelaten ze is echt niet aan de zware kant, ze was vandaag ook niet helemaal in haar hum afgerekend en een nieuwe afspraak voor eind van het jaar maar dat bekijk ik zelf wel of ik die door laat gaan.

donderdag ochtend staat er een bezoek aan de dierenarts in woerden gepland voor hun jaarlijkse controle voor indy en kaitlyn, eerst maar indy op de tafel die staat al weer helemaal te trillen van hier wil ik niet zijn maar ze laat het verder allemaal wel toe, nu is kaitlyn aan de beurt en voor dat die op de tafel staat ben je wel 10 worsten verder dus er uiteindelijk maar op gebeurd ook bij haar was alles in orde maar ze vindt haar veels te dik, ja als je zelf een hele ranke lab hebt kan ik me dat voorstellen dus die discussie voeren we al niet meer, staat ze op de grond om weg te gaan na nog een paar woorden gewisseld te hebben zegt ze het is wel een hele mooie lab waarop ik de spreekkamerdeur uit ga, bij de bali even afrekenen en weer terug naar huis.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

