sint

ook bij ons is de sint weer langs geweest en wel in de meern, indy en kaitlyn mee joy hebben we thuis gelaten ze vind het wel leuk maar ‘t is wel erg druk en een hele gladde parket vloer en dit is niet goed voor haar achterhand, we merkten nu ook dat dit eigenlijk het probleem is bij indy dacht meer door de glans maar dus eigenlijk de gladheid ja en als je dan kaitlyn ook bij je hebt neemt deze dit over, volgende keer haar maar alleen meenemen om het er weer uit te krijgen, na gezellig koffie gedronken te hebben kwam sint met zijn 3 pieten al strooiend binnen nou dat was smullen voor de honden natuurlijk alleen kaitlyn vond dit wel eng een paar van die zwarte mensen tot aan het grommen toe zo dan dacht ik nog wat voel ik mij nu weer een stuk veiliger als ik savonds laat over straat ga ze beschermd me wel, na een leuk samenspel vertrokken ze weer, en konden wij met het uitpakken beginnen.

DSCF1781   DSCF1780

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

