de winner

vandaag naar de internationale hondententoonstelling de winner geweest met kaitlyn, ik heb haar vandaag niet zelf voor gebracht maar judith hoes, ik ken haar van de kcw zij heeft jeugdhandler gedaan en heb van haar met danielle ringtraining gehad, kaitlyn kon haar wel maar zonder met haar geoefend te hebben heeft ze dat vandaag toch maar even gedaan daar ik al anderhalve week met mijn voet/been in het gips zit had judith aangeboden om haar te showen anders had ik dit voorbij moeten laten gaan kaitlyn deed het geweldig met haar is toch spannend, een moment later kwam ze de ring uit en werd er op het bord een U tje geschreven nu de rest nog en weer met z’n allen in de ring zien we dat de U veranderd is in ZG nou dat vonden we toch wel heel raar en ik vond dat teleurstellend voor judith, ook nu deed ze het weer goed er waren maar 3 Utjes gegeven dus nog een zg erbij die werd na het rondje lopen meteen er al uit gehaald en judith met kaitlyn kon de ring verlaten.                  judith bedankt voor het showen was er echt heel blij mee dat je het wilde doen dankje wel

Raad van Beheer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

