Een ander baasje

Aangezien Kaitlyn niet zelf zo goed achter de PC kan typen heeft ze gevraagd of ik, Krista, de dag van het feest melden bij m’n bazin op d’r website.

In de bolderkar een 8-tje lopen

Op zaterdag 1 oktober was het feest op de Kynologen Club Woerden. Het weer hadden we goed mee, maar ja omdat ik, Kaitlyn, zwart ben was het soms wel erg warm voor me. ’s Morgens werd ik al vroeg door m’n baas in de auto gezet, terwijl me bazin nog druk in de weer was om alles te pakken. Mijn kleine baas ging ook gelijk mee naar de club want die was gezellig blijven slapen. Uiteindelijk kwam ook m’n baasje, Krista, voor die dag aangelopen. Die was toch wel een beetje zenuwachtig of ik het wel goed zou doen of niet. We moesten eerst met alle 8 groepen op het veld en werden welkom geheten. Ik was samen met Noor, Kharley, Bentho en Wessel in de groep De snuffelaartjes. Na het welkomst woord moesten we gelijk aan de slag bij het zaklopen, me baasje in de zak en ik ernaast. Pfff dat was al eigenlijk best warm zo ’s morgens, gelukkig hadden we gelijk pauze en werden op de foto gezet voor een leuke groepsfoto. We hebben ook nog apport gedaan (helaas niet zo veel gepakt), klein behendigheid parcoursje, dit vond ik echt geweldig! Oh ja en het allerleukste vond ik het waterapport, wilde er gewoon in blijven maar dat mocht niet van me baasje. Vervolgens heb ik haar ook maar bijna erin gesleept (vond ik wel leuk). Het Plaats Terug vond me baasje toch echt heel spannend of ik wel naar haar zou luisteren. Ik had dit natuurlijk al wel met eigen bazin geoefend en ging daarom keurig op de 30 pnt liggen. Hierna hadden wel alles wel gehad en gingen we met z’n allen wachten op de einduitslag. Bentho’s bazin wilde eigenlijk helemaal geen beker of iets dergelijks meer hebben, maar ja er werd van nr 8 boven gewerkt en na nr 4 kregen wij uiteindelijk de 3de plaats van die dag. Ben supertrots op mezelf én op me “leen-bazin” die het toch goed gedaan heeft.

Dit bericht werd geplaatst in Feest, Indy, Kaitlyn. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

