SHOW IN EMMEN

Gisteren geshowd met Kaitlyn in Emmen bij de Nederlandse Labrador Vereniging, dat werd heel vroeg opstaan als je om half 10 in Emmen moet zijn, vond het heel fijn dat Wim wilde rijden, na de auto in geladen te hebben op weg naar Emmen, onderweg hebben we heel wat hoos buien gehad maar het is een hele stralende dag geworden eigenlijk veel te warm, na aangekomen te zijn eerst de papieren ophalen en kijk een hoe laat ik ongeveer zou moeten er zijn 3 ringen, wij moeten in ring 2 zijn en hebben nummer 151 daar zijn eerst de 20 reuen jeugdklas aan de beurt en dan wij pas, wij staan met 44 teven in de ring dit is wel een hele grote groep, ze begint met de eerste 20 teven en dan gaan ze eten ja ook dat moet gebeuren word dus nog langer wachten en het word maar warmer en warmer, nu ik toch voldoende tijd heb lekker even het bos in geweest met de doggie’s maar ook daar was het warm het is wel lekker dat de zon schijnt maar met zo’n evenement is iets minder zon toch wel fijner, dan is het zover de ring in, even buiten de ring ingelopen want dit helpt haar om beter in de ring te lopen maar de warmte speelt toch wel op bij de honden gelukkig hebben ze hier allemaal last van maar ze loopt heel goed voor zover als het kan je hebt iemand voor je en achter je jammer is dat dat ze er niet op letten me mede hondeneigenaren gelukkig mag je als er individueel gekeurd word nog een rondje lopen, er word door een Nederlandse gekeurd daar ben ik stiekem blij om engels is niet mijn sterke kant, ze vind ze aan de stevige kant terwijl er bij de fokkerskring door een Engelsen gekeurd werd die vond ze aan de slanke kant kan je nagaan hoe de blik op je hond word geworpen ze krijgt nog steeds de zelfde hoeveelheid aan eten als zeker een half jaar geleden, ik zeg dit ook tegen haar maar dat ik het zeker in de gaten hou in verband natuurlijk met haar heupen die zijn wel picobello maar toch voor haar op latere leeftijd, ik krijg een heel mooi keurverslag van haar een uitmuntend, dus straks nogmaals in de ring, ik kijk tegen het eind hoeveel uitmuntend er zijn gegeven een 20 van de 44, de groep word in tweeën gedeeld en nogmaals nu 2 rondes lopen, er weer allemaal in, de helft 10 word bedankt waar onder Kaitlyn, wat ben ik super trots op mijn meissie dat we zo ver zijn gekomen en zeker jitske die mag ik zeker niet vergeten ook haar komt de felicitatie toe zij heeft er toch maar voor gezorgd om zo’n mooi nest te fokken, dank.

op naar de volgende in augustus ook bij NLV in Bennekom.

DSCF1276  DSCF1279

het uitslag bord kaitlyn 51             

DSCF1281  DSCF1280

dame met rode sjaal is de keurmeester ——  kijk ze eens mooi staan

IMG 

keurverslag van Kaitlyn from the Vicarage van Wies Boermans

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op SHOW IN EMMEN

  1. Jitske zegt:

    Inderdaad een heel mooi verslag, valt niets op aan te merken. Je eerste U-tje, dat is zeker een felicitatie waard!

  2. Mieke zegt:

    Wauw! Super dat Kaitlyn een uitmuntend heeft gehaald! Gefeliciteerd!
    Hoop er een volgende keer wel bij te kunnen zijn, uiteraard samen met Otis.
    Groetjes Mieke

  3. Joanna zegt:

    Hallo Berty,
    Gefeliciteerd met een uitmuntend van Kaitlyn. Fantastisch!
    Groetjes,
    Joanna en Noa

Geef een reactie

