flyball

al vanaf het begin dat ik bij indy en joy ben ga ik mee op zaterdag ochtend naar de flyball eerst vanaf het terras in een grote bench en nu sinds een paar maanden moet ik wachten aan het hek tijdens de les, voor de les van indy mag ik lekker met de andere honden leren omgaan oa dat de bal niet van mij alleen is, samen spelen en van mij af bijten, ruik namelijk lekker voor de reuen, ik kan op zo’n manier ook wel energie kwijt zowel geestelijk als lichamelijk, nu had saskia van binck haar fototoestel mee en dit is het resultaat. dankje wel

 

IMG_3096     IMG_3356

binck nou kom op met die bal                                     indy gaat de bal halen

 IMG_3305     IMG_3309

IMG_3286  IMG_3363

dat is nou flyball vlieg over de baan        hoagy tegen laetske

IMG_3262                             IMG_3267      

ikke maar wachten, wil ook heel graag maar ik ben nog te jong

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op flyball

  1. Barbara, Sjakie en Jansen zegt:

    Hoi Berty en vrolijke viervoeters,
    Wat een leuke site hebben jullie gemaakt!
    Omdat ik even wilde kijken naar de leuke ‘fly’ foto van Sjakie ben ik een beetje gaan struinen over de site. Hartstikke leuk en wat goed bijgehouden. Petje af!
    Tot morgen op de puppenclub met Jansen en daarna op de flyball met Sjakie!
    Groetjes Barbara

Geef een reactie

