reünie van kaitlyn

vandaag zaterdag 2 april is het zover dat we de broers en zusjes terug zien van kaitlyn, jitske had voorgesteld om naar het erkemederstrand te komen, daar is speciaal een stuk voor de honden aangelegd en omdat dit centraal ligt voor de baasjes zodat we niet al te ver hoefde te rijden, dit is echt aan te bevelen als je een sociale hond hebt het was er dus heerlijk druk met alle rassen van dien van chihuahua tot duitse dog, er word toch wel even gekeken als je daar met een groep van 8 labjes bezig bent, nou ja, wij dus meer de labjes met ravotten en vooral zwemmen achter de bal aan in het water wat geweldig om te zien was er echt een beetje onderste boven van zo vertederend ondanks dat ze nu bijna 13 maanden oud zijn.

DSCF1039 (1)  DSCF1041

nu is het best wel moeilijk om kaitlyn hier tussen uit te halen er waren er 4 met een rode hals band om, de mannen hadden geen halsband om, maar aangezien kaitlyn haar staart is geknipt zo als het hoort voor de show is ze daar door makkelijker te herkennen, het was echt een feest voor ze geweldig, jitske bedankt voor deze geweldige middag en wat een mooi weer hadden we dank dank, hoop echt over een jaar weer.

DSCF1038    DSCF1040

 

             floor, toya, kiefer, kaitlyn, otis, lilah, mama mila, kira

              reunie1

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op reünie van kaitlyn

  1. Mieke zegt:

    Hoi Berty!

    Ach, dat Otis zijn examen niet heeft gehaald, ik zit er niet zo mee hoor. Ik wist het eigenlijk al van te voren dat “af uit zicht” niet zou lukken. Komt nog wel inderdaad. Gewoon blijven oefenen en ooit zal het kwartje wel vallen 😉 Of niet. Is ook goed. Ik vindt het hoe dan ook een kanjer die wat mij betreft overal de hoofdprijs in verdient!
    Kiefer heeft het examen wel gehaald. Deed het supergoed. Af uit zicht was volgens mij ook zijn moeilijkste onderdeel, maar hij heeft het wel gehaald!
    Leuk dat jullie ook komen 5 juni! Ik ben heel benieuwd… Je moet me er maar een beetje doorheen trekken als je wilt… Heb begrepen dat je alles zelf in de gaten moet houden en ik ben een beetje bang dat ik eea ga missen.
    Ik heb gisteren van iemand die vaker shows heeft gelopen met labradors “prive training”gekregen. Zij had heel zinvolle tips. Dus dat was wel interessanter als de ringtraining bij de KC. Misschien dat ik nog een keer bij de KC mee doe om te oefenen met andere honden erbij en het applaus.

    Goed dat het je is gelukt foto’s van mijn site af te halen!

    Tot snel,
    groetjes Mieke

Geef een reactie

