bezoek aan artsen met het hondenspul

vandaag 8 maart naar de dieren arts voor de jaarlijkse controle met joy en indy en kaitlyn ging ook mee, vroeg of kaitlyn ook geënt kon worden in verband met de ziekte van weil, het is belangrijk dat ze die in het voorjaar krijgt als ze veel bij water en slootkanten waar ratten huizen in aanraking komen, het zou nog beter zijn om de negen maanden heb ik me laten vertellen. joy woog 25,6 , indy 27.4 en kaitlyn 33.6, joy had alleen last van een oorontsteking en indy haar achterhand was niet helemaal in orde maar dit had ik zelf al bemerkt doordat ze weer veel in telgang liep, er stond een afspraak bij de manueel dierenarts voor maandag 14 maart vertelde ik dan kwam het wel weer goed, ik weet wel hoe dat komt kaitlyn kan af en toe bovenop haar springen als ze net los loopt ze wat te enthousiast reageert naar indy, zo weer klaar afreken en weer naar huis lopen rustig aan want joy loopt ook mee.

maandag 14 maart hadden we een afspraak in noorden voor indy bij de manueel dierenarts (www.kreupeldier.nl ) even wegen 28.4 o dat is iets te zwaar graag een kilo eraf ja dat weet ik maar aangezien ik momenteel niet zo lekker loop ( hielspoor) loopt indy dus ook minder dit komt wel weer goed ook als zo het flyball wedstrijd seizoen weer begint dan houdt ik er ook wat slanker je moet het allemaal maar mee nemen over de baan, nu even kijken hoe het met de rug is en inderdaad ik had weer gelijk er zaten nu 5 wervels niet op zijn plaats en anders zijn het er 2 ik had dat weer goed gezien op zijn plaats zetten doet best wel zeer 24 uur rust en zeker niet springen en het komt weer goed nou met recht hoor dinsdag was ze dus weer een stuk vrolijker, afrekenen en naar huis.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

