indy en kaitlyn

afgelopen avond was er weer de controle voor indy in gouda bij de oncoloog, indy vindt het er nog steeds naar om naar toe te gaan ondanks ze allemaal even aardig zijn en een aai geven houdt ze toch de stress voor het onderzoek, we zijn wat te vroeg eerst was er nog een boxer voor ons die na zijn controle indy toch wel leuk vond ondanks toen hij binnen kwam niks van t personeel moest hebben door te grommen zo zie maar dat ze allemaal het zelfde zijn, zijn ze eenmaal binnen geweest dan is het goed, de controle verliep goed de vetbult achter haar voor poot is wel gegroeid in de gaten houden moet geen tennisbal worden of last van krijgen, over 3 maanden in mei weer terug komen met een laatste echo en controle.

ik ben inmiddels ook al wat langere tijd bezig om kaitlyn uit de bench vrij in de gang te laten als we beide even of wat langere tijd weg zijn, het gaat in principe goed tot de postbode komt want dat ruikt wel erg lekker zou ik dat op kunnen eten met als gevolg we thuis komen er soms nog maar een halve kerstkaart of envelop is, ja het is een blijft leuk als er wat door die brievenbus naar binnen komt rollen.

IMG_2436DSCF1153

ik ben inmiddels ook dus grotere rondes aan het maken met haar want het rondje plas hier is heerlijk om rond te lopen met het honden spul, eerst aan gelijnd nu maar even los ja denkt kaitlyn daar is water yes zwemmen nu moet je niet denken dat ik dat koud vind hoor en de zon schijnt dus het is zomer, zwemmen zwemmen en lak hebben aan het geroep of de fluit dan maar bij haar vandaan lopen ja hoor ze komt helemaal uit mijn dak en de jackpot (handvol voertjes), nu maar vast vind ik toch wel veiliger, volgende dag weer geprobeerd en ja hoor de eerste de beste plas/poel lag ze er weer in en ik er bijna erbij, die is dus hartstikke gek op water verder de ronde aan de lange lijn (had ik al mee genomen maar nog niet aangelijnd) was ze vlakbij het water nee en dat werkte dus er ligt weer een taak voor me erbij dat ze wel het water in gaat als ik dat goed vindt.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

