de sint op bezoek

het was eindelijk zo ver dat de sint bij ons bezoek kwam, onze kleinzoon declan was heel onrustig was het wel waar en ja hoor de franse bullen even in de bench gedaan daar ik niet wist wat ze zouden doen met sint nicolaas en de 3 zwarten pieten in huis en ik mijn handen wel vol had aan onze eigen labradors, joy is op het moment heel erg vrolijk en blij mede door de sneeuw dus daar zat ik niet echt over in als ze zich maar rustig hield nou dat ging prima, indy voelt zich al een poosje niet erg in haar hum mede doordat ze 6 november een aanval gehad heeft dus die even in de gaten houden wat ze zou doen vond het dus een beetje eng maar dicht bij het vrouwtje dan is het goed, nou en dan onze nieuwe aanwinst kaitlyn was wel naar de stad geweest tijdens de aankomst van de sint en dat verliep prima maar ja nu thuis dat is toch wel even anders ik hoef me in ieder geval ‘s avond als ik buiten loop niet onveilig te voelen, ze gaf mij het gevoel  ik bescherm je wel maar toch ook wel een beetje eng dus dan maar blaffen en ze heeft zo’n mooi zware blaf daar ga je wel voor op de loop, maar de 3 pieten en sint kwamen alleen maar dichter bij en ook een zwarte piet vond dit wel een beetje eng, even gezegd dat er totaal geen kwaad bij zit, alles zat rustig en haar toen los gelaten en het was over, bij het afscheid haar maar weer even vast gehouden voor de zwarte piet en het uit pakken kon beginnen nou dat had ze al snel door dat er voor haar ook wat tussen lag, het was een fijn en gezellig sint feest tot volgend jaar maar weer sint en pieten dank je wel.

DSCF0861DSCF0867

 

DSCF0873DSCF0891

DSCF0892DSCF0893

DSCF0894DSCF0895

Dit bericht werd geplaatst in Kaitlyn en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

