zo zo druk druk eerst even een regeltje schrijven wordt wel weer eens tijd

ik ben een beetje ziek nou echt hoor die diaree is echt niet fijn als dat nou maar over is als ik van het weekend voor mijn eerste show naar nijmegen ga als mijn vrouwtje dat nou heeft want die is best al zenuwachtig , dus maar naar de dierenarts toe pillen en een pasta en dan moet het maar over zijn en anders terug gelukkig dit helpt maar ik ben wel een beetje afgevallen zegt mijn vrouwtje dat ziet ze zegt ze steeds tegen me dus krijg lekker wat meer te eten wel kleine beetjes hoor anders ga ik weer spugen en dat schiet dan niet echt op.

voor 5 september ingeschreven en bij de clubmatch van de nlv geweest, s morgen al vroeg vertrokken naar nijmegen want daar werd deze clubmatch gehouden, bij de nlv spreekt men ook wel van de kleine nou dat is inderdaad zo er waren zo’n kleine 200 inschrijvingen en bij de grote die altijd in bennekom bij het kasteel gehouden word zijn dat er zo tussen de 5 a 6 honderd van die labjes die daar rond lopen, ook mama mila deed mee en haar broers otis en kiefer kwamen even langs wat ik heel erg leuk vond, mama mila heeft een uitmuntend gekregen en dat na een half jaar na haar nest geweldig, goed gedaan jitske kan je als fokker trots op zijn, ze was als baby van 5 maanden ingeschreven en toen een weinig belovend  heeft gekregen zo zie maar hoe het kan lopen met je hond.

 DSCF0720 DSCF0721

kaitlyn was al snel aan de beurt om te laten zien hoe mooi ze is, nou en dat vond de keurmeester ook kreeg een veel belovend toe gezegd dus nogmaals de ring in maar helaas niet geplaatst maar zij is en blijft mijn kampioentje wat ben ik trots op haar zo als zij zich heeft gepresenteerd zo knap van haar zoals ze bleef staan al die tijd in de ring en daar bedoel ik mee niet gaan zitten of liggen echt knap, op naar de volgende.

DSCF0714 DSCF0724

 

DSCF0742 DSCF0729

inmiddels ingeschreven voor utrecht, bleiswijk en de winner in amsterdam, eens kijken hoe ze dan gekeurd word ze gaat dan van babyklasse naar de puppen klasse.

ach ik ben weer ziek nou maar weer naar de dierenarts want diaree is niet goed en nu zit er ook nog bloed bij nu vertrouwt mijn vrouwtje het al helemaal niet en zo kort na de vorige keer, breng maar 3 keer ontlasting van haar dan kunnen we het testen op giardia maar het is bijna weekend dus kan maar 2x ondertussen 2 antibiotica s mee gekregen een voor de inwendig parasiet/bacterie en een voor de uitwendige vond dit wel heel heftig, vroeg of dit geen kwaad kon ze is tenslotte nog pup, uitslag geen giardia gelukkig maar dit is namelijk besmettelijk.

met indy gaat het nog steeds geweldig hoe ze met kaitlyn omgaat wat een fijne hond is ze.

ja en joy is het toch wel minder aan het worden even voor een tussen door controle geweest, ze zakt steeds verder door haar voorvoetjes heen en ze daar denk ik toch wel pijn aan heeft krijgt ze een pijn stiller daar voor ja en haar ademhaling gaat echt op en neer met het weer is het warm en benauwd buiten dan heeft zij het ook minder maar er zijn van die dagen dan kan ze de hele wereld aan en spelen dat ze nog doet met kaitlyn verbaasd me nog steeds, afgelopen weekend was ze toch wel weer even goed ziek maar zondag knapte ze al weer op behoorlijk aan de diaree geweest dat ik echt dacht zaterdag van nu komt het afscheid toch wel dicht bij.

ondertussen 7 maanden oud wat gaat het toch hard met haar ze is heerlijk aan het puberen, is inmiddels groter/voller dan joy en indy maar nog steeds een heerlijk meisje.

Dit bericht werd geplaatst in Kaitlyn en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

