Wat een feest en dat heb ik allemaal goed doorstaan

Op 17 juni werd mijn vrouwtje 60 jaar en dat moet toch wel gevierd worden zo’n kroonjaar vonden de kinderen, compleet met een optreden van de ijsselzangers uit montfoort in de tuin. Ik vond dat helemaal niet erg, zat wel veilig in mijn bench. De volgende dag op naar Bant in de Noordoostpolder, voor het eerst een hele lange autorit zolang ik, Kaitlyn, maar bij het vrouwtje haar voeten lig, is het niet zo erg. Daar was weer een grote verrassing, de familie 18 personen, wachtte me daar op voor het voort zetten van het feest. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad en voor de tweede keer met water kennis gemaakt, ik vond dat helemaal geweldig, ik werd daar wel een beetje dol van, dat heeft ze ook als de tuin gesproeid moet worden water ben ik gek op.

DSCF0414 DSCF0411 DSCF0410

Vandaag even wezen wegen bij de dierenarts vrouwtje had voer nodig voor Joy en Indy en ik op de weegschaal, ja en dan moet ik toch wel even stil staan of zitten anders kan het vrouwtje niet kijken hoeveel ik nu weeg, jahoor 16.8 kilo dus dat gaat goed, groei gestaag in de hoogte en in de breedte, wie ik ook tegen kom die prijzen me helemaal de hemel in van wat is ze toch mooi en zo’n lief koppie, volgende keer zal ik proberen een foto te maken.

Dit bericht werd geplaatst in Indy, Joy, Kaitlyn en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Wat een feest en dat heb ik allemaal goed doorstaan

  1. Mieke zegt:

    Hoi Berty.

    Ik zag dat je Kaitlyn hebt ingeschreven voor de clubmatch op 5 september in Nijmegen. Leuk! Ik ben nog nooit bij zo’n dag geweest en weet helemaal niet hoe dat gaat, wat de honden moeten doen, wat de bazen moeten doen etc. Kun je mij daar wat over vertellen (mieke.nieuwenstein@gmail.com)? Ik ben sowieso van plan om te gaan die dag, maar wie weet vind ik het wel leuk om als deelnemer te komen en niet als toeschouwer. Maar ik weet dus helemaal niet of dat haalbaar is want ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen.
    Leuk om te lezen dat het goed gaat met Kaitlyn!

    Groetjes Mieke
    ps. gefeliciteerd nog!!!

Geef een reactie

