Eerste tand eruit

Ja ja je leest het goed, zojuist is mijn eerste tandje eruit, wat een toeval dat ik die net op de grond zie liggen, Joy en Kaitlyn waren weer eens aan het spelen en dan is er nog weleens een sjor spelletje, ja en zo raak je dan je tandjes kwijt, ze is ook heel erg over al aan het op kluiven dat is een teken dat ze gaat wisselen, op weg naar volwassen worden oh en het is toch nog wel mijn kleine meid dat wil ik eigenlijk nog helemaal niet. Ze groeit ook heel hard vinden de mensen om me heen en zolang Joy en Indy in de buurt zijn ben ik ook wel heel groot hoor maar als die niet mee zijn ben ik wel klein. Vandaag ook een foto gemaakt met hun drieën, je kan nu ook zien dat ze best al groot is.

DSCF0004 DSCF0008

Afgelopen zaterdag mee gedaan met de snelste hond op de club, dat gaat zo: een begeleider houdt de hond vast, jij loopt naar het vooruit-stuur-paaltje, je legt daar een overheerlijk brokje in en je roept de hond naar je toe, jammer dat ik weer de enigste pup was, ja en dan val je weer in de prijzen ik hoop dat er volgende keer wel een leeftijd genootje mee doet, Indy heeft ook mee gedaan.

Gelijk even geprobeerd of ik een mooi staan foto voor mekaar kon krijgen, maar ja ze is nog wel erg wiebelig.

DBP100612-1234-156

Wat een snelheid

DBP100612-1233-154

Mijn vriendinnetje Indy en Fonzie de witte herder

DBP100612-1300-204

Sta best wel mooi

Dit bericht werd geplaatst in Kaitlyn en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

