wat een dag, vol van hoe loopt dit af

zaterdag 5 juni clubkampioenschap ingeschreven kaitlyn en op de valreep ook indy er waren er niet zo veel in de hogere discipline, 2 puppen en hoger,jammer de meneer was er niet met zijn labrador, helaas geen 2e pup dus kaitlyn was de jongste maar 4 lesjes achter de rug en wat heeft ze het goed gedaan was super trots op haar kon dus niet uitblijven dat ze eerste wordt, nu verder ook met indy die draait dus ook mee vanaf de puppen oefeningen tot aan haar gg moet ze erin blijven mits ze er niet meer in mag blijven omdat ze de verplichte oefening 0 haalt dan is ze eruit maar het gaat geweldig met haar als het vrouwtje zich nu ook maar niet druk gaat lopen maken of ze een epileptische aanval krijgt, ze traint al een paar jaar niet meer in deze discipline wegens haar epileptie, dit komt doordat ze zo graag wil werken, maar het blijft goed gaan tot aan de staan, zit, en af op afstand van nu 10 meter wat altijd al een moeilijkheids probleem is helaas ze wil dit dus niet geef het op, en dan het apporteren dat doe ik wel heel graag maar ik bijt ook wel op  mijn houten apport blok, en nu het laatste blokje  laten stoppen op afstand de staan en af, geweldig doet ze het heb alleen 2 jaar geleden het staan een paar keer geoefend het geeft mij weer hoop, nu nog het ijzer apport ook dat pak ik niet vast wegens dat ik haast geen tanden meer heb, dus vrouwtje in de stress, probeer mij te ontspannen van we zien wel en tot mij verbazing pakt ze het op en brengt het binnen na aansporing en een keer laten vallen maar de tegenstander pakt het helemaal niet dus ojee krijg de kriebels, kom ik dan toch noch in aanmerking voor de beker clubkampioen, ja nu de uitslag, gg 1 3e gg2 3e gg3 1e ja echt, ik ben clubkampioen wat ben ik verschrikkelijk trots op mijn indy.

DBP110521-1042-004 DBP110521-1045-018

Dit bericht werd geplaatst in Indy, Kaitlyn. Bookmark de permalink .

Een reactie op wat een dag, vol van hoe loopt dit af

  1. Joanna zegt:

    Hallo Berty en Indy,
    Gefeliciteerd met de beker!
    We zijn grote fans van Indy. Altijd geweest:-) Trouwens: mooie foto’s.

    Groetjes, Joanna en Noa

Geef een reactie

