word wel weer even tijd om een stukje te schrijven en foto’s

Inmiddels is het zaterdag geweest en de kind hond show al weer voor bij en nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig hoe dit is verlopen, wat hebben ze hun best gedaan de kinderen maar de hondjes ook helaas zijn er geen bekers gewonnen maar kregen we wel een mooie medaille en een lekkere kluif

DSC05453 DSC05458

We hebben het heel goed gedaan, ikke en indy zijn wel moe hoor van dat staan, prada blijft nog wel even mooi staan voor de foto.

Vanaf zondag slaap ikke nu in de grote bench daar heb ik heel veel ruimte in kan ikke heerlijk languit op mijn rug slapen en heerlijk snurken.

Het is tijd voor de derde prik en de controle en wegen, O wat ben ik nieuwsgierig wat ze nu zal wegen, afspraak gemaakt bij de dierenarts Nanda, even wegen ja hoor ikke weeg nu 12,3 kilo dat gaat goed, Nanda komt haar halen en zegt als ze haar ziet jeetje wat is ze weer gegroeid in die 14 dagen dat ik haar niet gezien heb, ze ziet haar namelijk ook zaterdags bij de flyball want dan is ze gezellig mee en Nanda doet flyball met haar border collie, haar oortjes oogjes even luisteren, prikje en neusenting voor de kennelkuch ze doet het weer geweldig zelfs haar neusenting gaat goed, tot over een jaar.

er word weer geklust aan de lekkage arie weet niet dat labjes wel erg graag brood en beleg lusten, nu was ik er niet zo bang voor dat indy en joy aan zijn lunch zouden komen maar ja er loopt hier nog een kleine rakker rond die ik even uit het oog had verloren en dit inmiddels had geroken en het wel erg lekker vond dat vleesbeleg van arie, helaas arie geen beleg op zijn brood, hij kon er smakelijk om lachen, gelukkig, ja dat is mijn schuld had ik het daar maar niet neer moeten zetten.

zaterdag 5 juni ga ikke meedoen met mijn grote vriendin indy met het clubkampioenschap nou ben benieuwd hoor hoe dat allemaal gaat en zou ikke een beker winnen we zien wel je hoort het de volgende keer wat we gedaan hebben.

Dit bericht werd geplaatst in Indy, Kaitlyn en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

