registratiebewijs is binnen

de stamboom is compleet het registratiebewijs is ontvangen, nu het rashonden logboek aangevraagd is kan er show en werk ervaring genoteerd gaan worden ik hoop dat ik aan dit eerste boekje te kort kom en een 2e mag gaan aanvragen zo veel zin heb ik er in om met haar bezig te zijn. as zaterdag zal haar eerste optreden zijn bij de kind hond show alleen dit word niet genoteerd in het rashondenlogboekje, wel als zij mee doet bij de labrador rasvereniging begin september.

ja ja vandaag voor het eerst op commando geplast wat goed van haar.

jitske en mila zijn ook even langs geweest wat was ze blij om haar terug te zien, vond het zelf wel spannend wat jitske zou zeggen, dat ze al zo groot was gegroeid dat had ik zelf ook wel in de gaten en dat ze het zo goed doet, ze mocht wel wat meer eten nou dat krijgt ze dus al, ik ben blij dat jitske tevreden was.

vanavond gaat ze alweer naar haar derde lesje, ik hoop dat het toch nog wel even droog blijft en anders trainen we onder het afdak maar op het veld is het wel prettiger.

Dit bericht werd geplaatst in Kaitlyn en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op registratiebewijs is binnen

  1. Jitske zegt:

    Ja hoor Berty, ik vond haar helemaal super! Wat ontwikkelt ze zich leuk. En ik weet dat dat o.a. heel erg te maken heeft met de begeleiding en opvoeding die ze van jou krijgt. Goed bezig dus! Nog even over het eten: ik heb van ‘grote fokkers’ geleerd dat je een pup niet te schraal op moet laten groeien. Natuurlijk moeten ze ook niet te dik worden. Als je wilt dat ze een goed bone ontwikkelen, wees dan vooral niet te zuinig met eten in het begin, later kunnen ze het niet meer inhalen. Kaitlyn is prima zo, maar let op dat ze niet slanker wordt. Ze heeft veel beweging door Joy en Indy en kan daarom wel wat extra gebruiken.

Geef een reactie

