wat gaat het toch vlug voor ik het weet is ze al weer groot

nog even en de dweil kan de kast in er gaat hooguit nog maar 1 plasje mis, nu scheelt het wel dat de tuindeur open staat en ze weet het al goed dus nog even mooi weer en ze is zindelijk, met het eten gaat het ook steeds beter springt niet meer huizenhoog voor haar vlees dat vindt ze zo lekker, met de brokjes overdag gaat ze al keurig zitten ze weet inmiddels dat zij als laatste haar bakje krijgt moet alleen nog wat meer rust in zien te krijgen dat ze wel iets langer wacht voor dat ze gaat eten, ze springt op haar manier al in de fiets kar hoef hem maar te pakken en ze is er als de kippen bij vergeet mij niet denkt ze vast, inmiddels zijn we aan het wennen in een grote bench ikke groei namelijk al een beetje uit de kleine maar voor de nacht gaat het nog wel, het auto rijden gaat nog niet zo, achterin bij indy wel heeft heerlijke steun aan haar maar woensdagavond om naar de les te gaan nog niet zo, ze zit  bij mij op schoot we hebben dan een andere auto, maar ook dit gaat wel wennen geduld is een schone zaak. de wandelingetjes buiten gaat ook steeds beter met het dingen oprapen van de straat met t commando vies laat ze meteen los, door de eerste paar dagen elke keer t uit haar bekje te halen en commando vies te geven weet ze dat ze het los moet laten zo heb ik dat haar aan geleerd en nu door haar te belonen, ze krijgt een pluche hondje als we op weg zijn naar huis die houdt ze vast en zo kan ze dus ook niks van de straat oprapen.

inmiddels al weer 2 lessen achter de rug met kaitlyn en ze doet het voorbeeldig met haar leasebazinnetje.

afgelopen zaterdag geoefend voor de kind hond show bij de kcw met het buurmeisje iris, ik had bedacht dat het wel heel leuk zou zijn om hier aan mee te doen honden genoeg, indy met iris en kaitlyn met declan en prada met niels nou mooi mis dus declan wilde alleen met indy lopen, geen ramp onderling gewisseld en dit vond iris helemaal niet erg die wilde eigenlijk ook met kaitlyn. a.s. zaterdag wordt er voor het eggie gelopen met in het vooruit zicht dat er bekers te winnen zijn nou dat is niet tegen dovemans oren gezegd er word druk geoefend door iris, niels hoeft niet te oefenen met prada zij loopt zo mooi mee een volleerd showhondje geweldig, wordt vervolgd.

met joy en indy gaat het ook fijn heerlijk de hele dag in de tuin en af en toe even spelen met dat kleine meisje zo lief.

IMG_2348IMG_2347

heerlijk in mijn buiten bench als het nodig is

IMG_2346 IMG_2358

even controleren of joy haar bak wel goed heeft leeg/schoon gemaakt heeft, nu even slapen.

DSCF0224 DSCF0223

door de tunnel vindt ikke echt leuk, met de 2e les ben ik al door een echte behendigheidstunnel geweest

Dit bericht werd geplaatst in Kaitlyn en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op wat gaat het toch vlug voor ik het weet is ze al weer groot

  1. Jitske zegt:

    Hoi Berty, wat doet die kleine meid het goed! Ik ben trots op haar! Binnenkort hoop ik een keertje langs te komen om te knuffelen maar doe jij dat nu maar even namens mij. Groetjes, Jitske

Geef een reactie

