indy

vandaag kan ik bellen naar aanleiding van het vervolg onderzoek van het bultje van indy tussen half 12 en 12 uur nou dit was erg vervelend kreeg ze niet te pakken  dit is een speciaal halfuurtje voor uitslagen te horen zat dus in mijn rats wat nu, later op de dag nogmaals geprobeerd en ja hoor krijg ik esmeralda aan de lijn en vraag ik of ik de uitslag kan krijgen zij vertelde me ook dat het erg druk was telefonische maar lang wachten word beloond en kreeg te horen dat het niet agressief was en het volledig is weggenomen maarrrr moet wel onder controle blijven, over 14 dagen, dan over 3 maanden daarna een half jaar en nogmaals na een jaar dus we hopen nu maar dat dit verder goed verloopt, ik ben super blij.

Dit bericht werd geplaatst in Indy en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

