woensdag 7 april nou dat was me het weekje wel,

donderdag 1 april het onderzoek van joy liep voor haar wel goed ondanks ze moeite had met wakker worden, joy zou geopereerd kunnen worden mijn hart zegt doen maar mijn verstand zegt nee, het is een operatie van ongeveer anderhalf-twee uur dus risicovol voor een hond van 12 jaar en wat kan ik daarna verwachten nog meer ellende en het is nog geen moeten, het is dan wel hard gezegd een mens moet lijden en voor je maatje kan/kun je zelf die beslissing nemen, ze heeft mij zo veel plezier gebracht dus doe ik dit haar niet aan.

zaterdag met indy wezen speuren, was geweldig om te zien hoe zij haar neus gebruikt.

dinsdagmorgen met indy al vroeg naar de dierenkliniek korteakkeren in gouda voor haar gebit, helaas er moesten toch weer tanden en kiezen getrokken worden waaronder haar bovenhoektanden en er zou een bultje verwijderd worden en dat word op gestuurd nu dus 14 dagen wachten op de uitslag.

vanmiddag weer even bij kaitlyn kijken en een afspraak maken om te kijken welke er voor mij wordt, mevr hamoen van de raad van beheer komt 14 april chippen dat houdt in dat de pupjes gechipt worden met de daarbij behorende stamboom.

Dit bericht werd geplaatst in Indy, Indy en Joy, Joy en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op woensdag 7 april nou dat was me het weekje wel,

  1. Krista zegt:

    Nou mam, het wordt nog is wat zo, goed geschreven hoor, nu het filmpje van Kaitlyn er nog bij en is het helemaal compleet

Geef een reactie

